Team Twisted Minds
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Team Twisted Minds

Got it memorized?
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Arrav VII AKA Maarten hier

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Arrav VII
Junior member
Junior member



Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 24-06-13

Arrav VII AKA Maarten hier Empty
BerichtOnderwerp: Arrav VII AKA Maarten hier   Arrav VII AKA Maarten hier Icon_minitimema jun 24, 2013 9:33 pm

Wel, ik denk dat de meeste van jullie mij al kennen, maar ik ga toch maar even posten voor de vorm Razz

Ik ben Maarten en ben 14 jaar. Ik speel al een tijdje niet meer BFH, maar vind het van tijd tot tijd nog eens leuk om te spelen. Ik heb 4 heroes, namelijk:
Arrav_VII, een Royal soldier van lv 26
CreepyBro, een National commando van lv 14
IceEater, een Royal gunner van lv 11 (denk ik)
LastShadow18, een Royal commando van lv 3 (denk ik)

Naast Battlefield Heroes speel ik ook nog Minecraft, Far Cry 3, Chivalry: Medieval Warfare en Awesomenauts. Ik wil altijd wel andere spellen proberen (zeker als ze gratis zijn)

Om af te sluiten: een ode aan de nieuwe emoticons!
(tank_1)(bravo)(tank_2)(ban)lol!afroflowerelephant
Terug naar boven Ga naar beneden
Failorz
Junior member
Junior member



Aantal berichten : 9
Punten : 11
Registratiedatum : 25-06-13

Arrav VII AKA Maarten hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arrav VII AKA Maarten hier   Arrav VII AKA Maarten hier Icon_minitimedi jun 25, 2013 10:56 pm

Eeeeeeeeeeeeee Maarten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
MGkolenot
Admin
Admin
MGkolenot


Aantal berichten : 19
Punten : 2147483647
Registratiedatum : 25-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Arrav VII AKA Maarten hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arrav VII AKA Maarten hier   Arrav VII AKA Maarten hier Icon_minitimevr jun 28, 2013 12:20 am

Echt hoogstnodig was da ni om voor te stellen, maarja toch wel nog leuk da we zo de spellen van elkaar leren te kennen. Razz Ik ga het daarom gwnn laten staan zodat we misschien overeenkomende spellen zien en zo buiten BFH nog te samen kunen spelen. En maarten, iedereen zal je hier kennen Razz. Nog sry trouwens voor de blanco achtergrond. Zoals sommigen weten is dit (of eerder was dit) een reserve site. En nu gebruik ik het om weer contact op te bouwen met de tofste leden.
(yup , men lange teksten zijn er weer, veel leesplezier Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://teamtwistedminds.forumc.net
Arrav VII
Junior member
Junior member



Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 24-06-13

Arrav VII AKA Maarten hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arrav VII AKA Maarten hier   Arrav VII AKA Maarten hier Icon_minitimevr jun 28, 2013 6:48 am

Ik verplicht jullie nergens toe, maar als 1 van de door mij genoemde spellen je leuk lijken, er staat gameplaymateriaal op mijn youtubekanaal (CaptainCubeCraft)
Terug naar boven Ga naar beneden
MGkolenot
Admin
Admin
MGkolenot


Aantal berichten : 19
Punten : 2147483647
Registratiedatum : 25-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Arrav VII AKA Maarten hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arrav VII AKA Maarten hier   Arrav VII AKA Maarten hier Icon_minitimevr jun 28, 2013 12:00 pm

Arrav VII schreef:
Ik verplicht jullie nergens toe, maar als 1 van de door mij genoemde spellen je leuk lijken, er staat gameplaymateriaal op mijn youtubekanaal (CaptainCubeCraft)
Hoe zou je u iemand kunnen verplichten? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://teamtwistedminds.forumc.net
Gesponsorde inhoud





Arrav VII AKA Maarten hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arrav VII AKA Maarten hier   Arrav VII AKA Maarten hier Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arrav VII AKA Maarten hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Team Twisted Minds :: Newbies :: Newbies stel jezelf voor!-
Ga naar: