Team Twisted Minds
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Team Twisted Minds

Got it memorized?
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Read before post!] Hoe jezelf voor te stellen!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
MGkolenot
Admin
Admin
MGkolenot


Aantal berichten : 19
Punten : 2147483647
Registratiedatum : 25-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

[Read before post!] Hoe jezelf voor te stellen! Empty
BerichtOnderwerp: [Read before post!] Hoe jezelf voor te stellen!   [Read before post!] Hoe jezelf voor te stellen! Icon_minitimezo okt 07, 2012 9:56 pm

Hoe jezelf voor te stellen!

Ik en de andere clanmembers zouden het leuk vinden om wat over je te weten komen, daarvoor moet je je eerst even voorstellen voor je aspirant clanmember kan worden.
Hierbij wil ik wel dat je met wat kleine regeltjes houd, zodat wij dit niet tekens weer moeten typen als er een nieuwe aspirant clanmember aanmeld.

De regeltjes

  1. Gebruik je naam in het onderwerp van je bericht, dus niet alleen hoi/ik/nieuw/hallo of iets dergelijks.
  2. Noem je account naam op BFH en welke heroes je hebt, en eventueel met welke hero je het liefste speelt.
  3. Vertel nog wat extra's over jezelf zoals waar je vandaan komt of hoe oud je bent of wie je allemaal al kent/meegespeeld hebt van onze clan/forum.
  4. Vertel ook welke games je graag speelt.


Hoe word ik clanmember?

Voor deze vraag kan je [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] terecht!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://teamtwistedminds.forumc.net
 
[Read before post!] Hoe jezelf voor te stellen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Team Twisted Minds :: Newbies :: Newbies stel jezelf voor!-
Ga naar: