Team Twisted Minds
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Team Twisted Minds

Got it memorized?
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Failorz is de naam

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Failorz
Junior member
Junior member



Aantal berichten : 9
Punten : 11
Registratiedatum : 25-06-13

Failorz is de naam Empty
BerichtOnderwerp: Failorz is de naam   Failorz is de naam Icon_minitimedi jun 25, 2013 10:56 pm

In het kort nog maar even:
Martijn
14
Gamen
Schoolhaat
Op moment van schrijven midden in een toetsweek
Plannen voor BO2 en BFH: zie TTM site 'origineel'

Martijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Failorz
Junior member
Junior member



Aantal berichten : 9
Punten : 11
Registratiedatum : 25-06-13

Failorz is de naam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Failorz is de naam   Failorz is de naam Icon_minitimedi jun 25, 2013 10:59 pm

'Zoals jullie in het topic van Brecht (Ironstan) hebben kunnen lezen is TTM aan het uitsterven. Brecht heeft het reddingsplan van TTM bedacht en dat word nu uitgevoerd. Ik heb opgegeven om BFH en BO2 (Black Ops 2, als we uit gaan breiden naar PS3/xBox) te gaan 'beheren' en hierbij zijn dan ook mijn plannen over hoe ik dat wou gaan doen.

Allereerst wil ik beginnen met BFH.

- Laatst kwam ik op het idee om een clanaccount aan te maken. De naam van het account is natuurlijk iets wat met TTM te maken heeft (suggesties zijn welkom). Via dat account, wat voor een bepaald aantal mensen beschikbaar word (iedereen, enkel VIP en hoger of enkel MOD en hoger dat bekijk ik/we nog), kunnen we promotie maken. Bijvoorbeeld door als Hero-naam twistedminds.tk te gebruiken. We spelen met dit account natuurlijk op de clanserver, maar ook op andere servers om zo andere, Nederlandse, spelers te werven voor de clan. Op dit account kan elke dag de claw worden gedaan en door middel van veel VP (omdat er veel mensen op spelen) kunnen er wat aardige wapens gekocht worden nu je ook wapens met VP kunt kopen. Funds kunnen we ook wel doen, maar hier moeten dan goede beslissingen over komen.
- Waar ik ook aan zat te denken is de clan opschonen. Er zijn heel veel leden die niet meer spelen en daardoor word het, zo vind ik, onoverzichtelijk. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om het forum, de BFH groep en de ledenlijst op te schonen, maar ik opteer voor een fresh-start.

Als er nog opmerkingen/suggesties zijn hoor ik dat graag.

De tweede game was Black Ops 2. Voordat ik begin moet eerst duidelijk zijn dat ik dit alleen doe als we ook daadwerkelijk naar PS3/xBox uit gaan breiden.Ik zelf heb dit spel voor mijn PS3 (Playstation 3) en ben aardig verslaafd kun je zeggen (8e prestige ).

Mijn ideeën:
- Door middel van het clantag 'TTM' kan er reclame worden gemaakt/leden geworven.
- Door middel van een embleem met als logo/tekst iets van TTM kan er reclame worden gemaakt/leden geworven
- Door middel van een clanaccount kunnen we reclame maken voor de clan en tegelijkertijd fun hebben op een nieuw account voor de clan.

Meer voor BO2 zal ik toevoegen als ook daadwerkelijk duidelijk is dat we uitbreiden naar PS3/xBox.

Hopend jullie voldoende geïnformeerd te hebben,
Martijn, aka Failorz'

En dan was ik nog mijn heroes vergeten Razz
Naam = Failorz + hero nummer (ja, echt heeeel origineel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrav VII
Junior member
Junior member



Aantal berichten : 11
Punten : 17
Registratiedatum : 24-06-13

Failorz is de naam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Failorz is de naam   Failorz is de naam Icon_minitimedi jun 25, 2013 11:13 pm

Welkom (terug?)
Terug naar boven Ga naar beneden
MGkolenot
Admin
Admin
MGkolenot


Aantal berichten : 19
Punten : 2147483647
Registratiedatum : 25-06-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Failorz is de naam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Failorz is de naam   Failorz is de naam Icon_minitimevr jun 28, 2013 12:29 am

Failorz schreef:
'Zoals jullie in het topic van Brecht (Ironstan) hebben kunnen lezen is TTM aan het uitsterven. Brecht heeft het reddingsplan van TTM bedacht en dat word nu uitgevoerd. Ik heb opgegeven om BFH en BO2 (Black Ops 2, als we uit gaan breiden naar PS3/xBox) te gaan 'beheren' en hierbij zijn dan ook mijn plannen over hoe ik dat wou gaan doen.

Allereerst wil ik beginnen met BFH.

- Laatst kwam ik op het idee om een clanaccount aan te maken. De naam van het account is natuurlijk iets wat met TTM te maken heeft (suggesties zijn welkom). Via dat account, wat voor een bepaald aantal mensen beschikbaar word (iedereen, enkel VIP en hoger of enkel MOD en hoger dat bekijk ik/we nog), kunnen we promotie maken. Bijvoorbeeld door als Hero-naam twistedminds.tk te gebruiken. We spelen met dit account natuurlijk op de clanserver, maar ook op andere servers om zo andere, Nederlandse, spelers te werven voor de clan. Op dit account kan elke dag de claw worden gedaan en door middel van veel VP (omdat er veel mensen op spelen) kunnen er wat aardige wapens gekocht worden nu je ook wapens met VP kunt kopen. Funds kunnen we ook wel doen, maar hier moeten dan goede beslissingen over komen.
- Waar ik ook aan zat te denken is de clan opschonen. Er zijn heel veel leden die niet meer spelen en daardoor word het, zo vind ik, onoverzichtelijk. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om het forum, de BFH groep en de ledenlijst op te schonen, maar ik opteer voor een fresh-start.

Als er nog opmerkingen/suggesties zijn hoor ik dat graag.

De tweede game was Black Ops 2. Voordat ik begin moet eerst duidelijk zijn dat ik dit alleen doe als we ook daadwerkelijk naar PS3/xBox uit gaan breiden.Ik zelf heb dit spel voor mijn PS3 (Playstation 3) en ben aardig verslaafd kun je zeggen (8e prestige  Wink.

Mijn ideeën:
- Door middel van het clantag 'TTM' kan er reclame worden gemaakt/leden geworven.
- Door middel van een embleem met als logo/tekst iets van TTM kan er reclame worden gemaakt/leden geworven
- Door middel van een clanaccount kunnen we reclame maken voor de clan en tegelijkertijd fun hebben op een nieuw account voor de clan.

Meer voor BO2 zal ik toevoegen als ook daadwerkelijk duidelijk is dat we uitbreiden naar PS3/xBox.

Hopend jullie voldoende geïnformeerd te hebben,
Martijn, aka Failorz'

En dan was ik nog mijn heroes vergeten Razz
Naam = Failorz + hero nummer (ja, echt heeeel origineel)
Ik heb het eerste streepje gelezen Razz en dan zitten we wel met het probleem van dat we geen server hebben Razz. Ik heb noch het geld noch de kennis om GGC te hebben en het deftig besturen van een server. (al het techniische gedeelte van de server deed Ron).
Dus sry, ik kan ni helpen met dat deel. En al zou ik kunnen, dan besteed ik het momenteel liever aan een Wii U of PS4 want met een server voor 1 jaar als je op hoge school zit is niet echt handig Razz. Ik hoop da jullie het begrijpen.
Ook is dit niet echt een team maar gwn een manier om nog met elkaar contact te houden en er weer leven in te zetten.
Het idee en het enthousiasme is wel geweldig. Als je de server op de 1 of andere manier kunt regelen, dan wil ik je wel helpen ( zeker van de vakantie).
(ps. de rest lees ik morgen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://teamtwistedminds.forumc.net
Gesponsorde inhoud





Failorz is de naam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Failorz is de naam   Failorz is de naam Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Failorz is de naam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Team Twisted Minds :: Newbies :: Newbies stel jezelf voor!-
Ga naar: